Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

en onsdag full av skratt

Klockan närmade sig 20 över 1 när jag hörde tutor utanför huset. Jag sprang ut genom hallen och öppnade dörren försiktigt, sedan hörde jag skratt, skratt som fick mina skrattgropar att bli djupare än någonsin. Jag slog upp dörren och tog Maria i famnen och sedan Annie. Vi skrattade och hoppade runt som om det var igår vi hade träffats sist. Fast det var det inte för det sista jag komemr ihåg av de där ungarna var när jag pussade maria hejdå på klassfesten den 1a juli och lovade att vi skulle träffas snart. Så bra gick det, men nu var vi lika lyckliga som förr.
Vi tog mopparna till tempo och köpte lite godis och jag skulle precis lägga tillbaka en kexchoklad när någon knackade mig på axeln och sa
'' Vad håller du på med?! ''
Jag blev livrädd och vände mig om för att se Paulines ansikte skratta åt mig. Jag chockades men tog henne med storm och kramade nog sönder ett revben eller två.
Efter lite skratt och letande efter Paulines nyckel som hela tiden satt i moppen så åkte vi till Johanna och ännu mer kramparader utspelade sig på den lilla perkeringsplatsen utanför hennes hus.
Sedan begav vi oss mot kungsmässan för att äta lunch och vi hamnade inte helt oväntat på mcdonalds där vi fick vänta på våra pommesfrittes och hamburgare väldigt länge. Det var sjukt mycket folk och vi var nära på att gå fram till snubben som inte gav oss våra hamburgare och klappa till honom (vi var väldigt hungriga) men så blev det inte. Istället råkade vi få med oss 1 extra bigmac och en för stor pommesfrittes med oss till bordet.
Vi åt och åt och åt, sedan gick vi till gina tricot (en slags tradition) och provade fula kläder och baddräkter så det stog härliga till. Jag hittade även en tröja och fyndade ett par billiga jeans och solglasögon. Mycket trevligt.
Sedan åt vi glass på vägen hem till Joahnna igen och slog varandra på varje bil som såg gul ut. Vi blev även iaktagna av 2 pensionärer när va gömde oss från annie ett tag, haha.
Sedan tittade vi på bl.a. Hem till midgård och massor av mer hysteriskt roliga grejer som vi hittade. Men sedan var Annie tvungen att åka hem på släktkalas och de andra åkte väl 1-2 timmar senare efter en del kramar och kramer av skrattanfall.
Sedan kollade jag och johanna på film och disneychannel innan jag också var tvungen att åka hem. Jag kom hem någon gång vid 22 och då satte jag på king kong på tvn. Så nu sitter jag här i min ensamhet och halvtittar på en 3,5 timmar lång film som man ryggar tillbaka till ett antal gånger i minuten.
Wish me luck, I'll probably need it.
 
   
 
 
bara ett fåtal fattar men jag var i alla fall tvungen att köpa den här tröjan.
P..pf.. Who cares? Ppppffffs.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-