Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sol och Plast

Hemma igen från en väldigt seg tisdag. Den tågade fram segare än en död snigel.
Man blir ju inte precis gladare av det här vädret heller, just nu är det bara dimmigt. Inte alls kul, man blir bara mer deprimerad. Just nu vill jag ha sommar och sol (och koskit i hagen). Jag vill ha massor med sol som bara vräker ut hudcancer på alla (alla som inte ha smörjt in sig ordentligt försåss)

Alltså, min klass.
Vi tar vara på alla situationer som någonsin kan uppstå. Om man bara säger minsta fel så blir man utpekad. Det är ju det att ingen tar illa upp eller så utan alla är bara allmänt korkade.
Ett exempel är idag när Läraren säger till Dante att sätta sig på sin bestämda plats, och Dante säger;
" Vi har inga bestämda plaster"
Allt man hör efter det är..
"ÅÅÅHHH Dante sa plaster istället för platser"
"ÅÅÅÅHHH"
"PLAST DANTE! PLAST DANTE! PLAST DANTE! PLAST DANTE! PLAST DANTE! PLAST DANTE! "

Jag älskar min klass.


Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH jag älskar 9b1, ballaste!!!

2009-01-13 @ 16:47:39
Postat av: Anonym

//// olifia

2009-01-13 @ 16:48:04
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: hehe

////// olifia

2009-01-13 @ 16:48:40
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAAAH! Otroligt korkade men älskvärda ! ;)

2009-01-13 @ 16:57:22
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-