Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

NO

Idag var sista lektionen No, och alla i 9b1 är alltid ganska sega och halvt hyperaktiva/trötta när det gäller sista lektionen. Speciellt no, om jag får säga det själv. På en sådan lektion kan det låta:

John: Du rör inte skorpan! (från bröderna lejonhjärta, och helt utan mening)
Lärare: Johan..
John: John! Jag heter John!
Alla: ÅÅÅÅÅÅHHHHH Johan Johan Johan Johan Johan!

Samtidigt som detta händer så är jag extremt trött och seg i huvudet. jag hade redan gått igenom min hyperaktiva period av tröttheten och var bara väldigt sömnig och hade ont i huvet.
Så jag försöker vila, men det är inte alltid så lätt med min klass. För framför mig sitter någon och sjunger, samtidigt som några killar slåss med stolar och alla skriker och skrattar. Dessutom så hade mitt tuggummi slutat smaka och jag fick lite spykänslor, som jag oftast får när jag tuggar på hårda tuggummin utan smak..
Men som tur var så överlevde jag dagen och han komma hem och dricka min Oboy innan jag avled.

Ja, det var väl de ni behövde veta..

Postat av: Tilda

Hahaha såå snygg bild! <3 du äger alla, o ja äger alla som hittade den underbara bilden och jag höll på o dö när ja först såg den xD <3

2009-02-02 @ 21:19:47
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-