Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

någon mer än jag som f f fryser?

Jag sitter med 3 dubbla strumpor, linne, t-shirt, hoody, mjukisbyxor och tofflor. Men ändå så fryser jag så att jag hackar tänder periodvis. Värm mig.

Åh, varm oboy låter otroligt gott just nu. Synd att golvet är så kallt att jag inte vill gå på det.

Postat av: Frida

Jag tror inte att de värmaer upp husen i Fjärås tillräckligt. Här är det också jättekallt om man inte ligger under täcket och sover. Det är ju så kul att väckarklockan ringer 5:50 då.

2009-12-17 @ 19:05:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Embla

- 6 grader va det ute i morse här! KALLT!!! Och dessutom så snöade det och blåste så att jag fick hålla mej i någon så jag inte skulle blåsa iväg!

2009-12-17 @ 23:16:04
URL: http://emblanilsson.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-