Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag sitter och ser på gammal film

EdTV, en gammal rulle från 1999, som jag aldrig har tittat på. Det var antingen den eller Hajen jag valde mellan och med tanke på min extrema skräck för hajar så valde jag komedin, dessutom så verkade den kul. Och än så länge så är den bra, nu är det paus, men ska dra mig tillbaka till TV 3 nu. Japp, nu vet ni hur mitt liv leker.



Med tanke på bilden - Guten Morgen, Jag antar och tror att det betyder God morgon på Tyska. (nu kände jag mig smart) Så om det inte betyder det nu (liten chans) så blir jag antagligen dumförklarad men det är en risk jag är villig att ta.


Postat av: Frida

gud vad smart du är. det är exakt vad det betyder.

och "du bist live auf" betyder "du är live på".

aha, svårt att lista ut?

det var därför jag valde tyska. det verkade lättast. lathet är min bästa vän<3

2009-12-06 @ 00:38:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-