Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

titta! emma planerar!

Yes. Du läste precis rätt! Ikväll har jag nämligen planerat att jag ska sova hos Johanna, vilket jag bara gjort slumpmässigt enda sedan sommarlovet började.
Men ikväll efter kräftskivan så åker jag hem med dem och sover där istället. För att vi snabbare ska kunna ta oss till Göteborg imorgon när vi ska göra ett till försök att leta väskor. Olivia kommer för hoppningsvis också, men den segisen svarar inte på sin telefon. Oj, nu måste jag byta om lite från mina mjukiskläder, ladda och tömma kameran, tvätta håret och klippa naglarna för gästerna kommer om 10 minuter.
Planering som sagt, planering mina vänner.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-