Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Lisa 16 år

Nu var det ju såhär att Lisa fyllde år i fredags och jag skrev ingen dikt. Jag tyckte att det var ganska orättvist så jag skrev en till Lisa också.

Lisa Barkman
Sebbe är en stark man
haha, nu ska jag inte sno text från någon annan
och jag ska inte glömma att tömma vattenkannan
som sven har tjatat på mig att göra
och som jag har låtsats att inte höra
jag hoppas att sven köper en present
till dig och ditt event
jag är ledsen att jag glömde din speciella dag
vilket är emot all rätt och lag
jag borde egentligen straffa mig själv
som att hoppa rakt ner i en älv
men jag hoppades att detta skulle gottgöra dig
så jag slapp dränka mig
jag hoppas helt enkelt att du blir glad
annars kan du få mina sista blad
i mitt rabatthäfte i blått
om jag nu skulle haft nåt
ja, jag antar att det här är allt
jag själv tycker ju att det är ganska ballt
när någon skriver en dikt till en
speciellt en vän
hoppas att du inte får ont i magen
massor av grattis på födelsedagen!


Postat av: Lisa

Haha, söt dikt emma! Tackar så mycket för den! Det värmer :)

2009-08-31 @ 19:51:28
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-