Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Risi'n up

Ojoj det är bara 28 timmar och 12 minuter kvar på år 2008.
Känns inte så, året gick så otrolig fort! Fast vi han ju med mycket...
Jajaja. Idag drog jag till Johanna, (oväntat?)
Först gick vi till Ica och köpte rostbröd, dadlar & Oboy, och sedan lyckades jag övertala henne att vi skulle äta lunch på fyren. mahaha!
Så hon tog tacotallrik & jag tog någon chicken wrap som var mumsig. Vi träffade Sofie där också, som satt och surfade på biblioteket med Julia. Najsnajs!
Hahaha. Alltid lika kul med Johanna, då kan man få se allt ifrån en enbent gubbe som åker hiss till en pappa som visslar på pippilångtrump sånger eller en irriterande stirrande blond unge till en kvinna på cykel med ett öga på ryggen som kastar bröd.
Vi hittar alltid de mest udda människorna, hahaha.
Udda människor kanske dras till udda människor?
Vi gick hem till Johanna i alla fall och söng singstar. Och sjöng fel på 'Eye of a tiger' hela tiden, börjde sjunga "Risi'n up" för tidigt hela tiden.
Imorgon ska vi äga sönder alla på singstar, haha!

Kramis!!
(och gott nytt 2009, om jag inte skriver innan)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-