Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nykomling i familjen

Igår fyndade jag denna vackra (fungerande!) Polaroidkamera på Erikshjälpen här i Kungsbacka för ynka 65 kronor. Jag vet inte ritkigt hur stor min kamerafamilj är nu men jag borde ta en familjebild snart kanske. Nu måste jag bara hitta film till den här kameran så kan jag fotografera med den. Några tips på var man kan hitta det?
 

Postat av: Mazzagrann

Du får nog köpa en tidsmaskin och åka tillbaka till 1970-talet om du ska hitta film till den apparaten /pappa

2012-11-07 @ 16:01:22
Postat av: Frida

Hahaha, Tony!
Jag hittade denna sidan: http://polaroidfilm.se/. Vet ej om den är bra dock, kollade inte så noga.

Svar: Kollar upp det! :)
Emma

2012-11-07 @ 17:44:21
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-