Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Stick to you

Hej allihopa. Min kära bror hjälpte mig att fota min tatuering, mest för att jag ville se den ordentligt, men så har jag ju en blogg så ni kan såklart få se också. Den har inte riktigt läkt klart ännu, utan det kommer ta en vecka till ungefär, men den har inte blivit infekterad eller något så det är ju kanonbra (för det skulle inte förvåna mig om det hände mig).

Den lilla pricken på höger sida av objektivet på kameran är ett födelsemärke och det är därför det inte är tatuerat just där.





Och om någon undrar så är det en Olympus OM1 som sitter på min rygg.

Postat av: Emmy

Fina bilder på en fin tattoo!

2012-03-29 @ 20:38:28
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Postat av: Olivia

BALL BALLARE BALLAST! balle.... hehe

2012-03-30 @ 14:08:29
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-