Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Onsdag

Som jag förutspådde så blev det ingen uppsatering igår. Surprise surprise! Istället hängde jag med Johanna efter skolan, åt potatis och köttbullar framför TVn och hade det bra. Tror vi satt och tittade på TV från tre till sju, haha, och det var knappt någor bra på TV heller (kommer inte ens igåg vad vi kollade på, eller jo My Life As Liz på MTV men det var väl bara i en halvtimma av de fyra timmarna?) Jaja. Sedan skulle Johanna åka och träna så jag fick skjuts ner till stationen där jag satte mig på pressbyrån och läste i 45 minuter innan Marcus kom springandes så att vi skulle hinna med pendeln kvart i. Vi hann och sedan satt vi vid kiosken i Anneberg och väntade på skjuts hem av Marcus mamma.

Idag vaknade vi (no way?) och tog bussen till skolan halv 8. Här sitter jag nu, ett par timmar senare, och har Samhäll. Projektet som vi jobbar med är jättejobbigt och stort och det är inlämning nästa vecka så jag borde egentligen inte sitta här och skriva, men jag tyckte att jag behövde en liten paus. Eller nåt.

Alla mina bilder som jag tog igår (vilket inte var så många men ändå) ligger på mobilen och jag kan inte lägga in dem på skoldatorn men här är en bild ifrån Marcus ipod igår när vi väntade utanför kiosken.


Postat av: Olivia

Underbart par <3

2011-10-13 @ 00:10:42
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-