Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fest hos Mange

Har den dumma Mange låten i huvudet nu på grund av min kära bror. Tack.
Jag skulle egentligen bara lägga upp lite bilder jag har tagit igårkväll och nu idag. Så här kommer dem! Jag åkte som sagt hem till Johanna igårkväll och vi bakade och kollade på Bombay Dreams (vi kan alla repliker i hela filmen) och så somnade vi gott någon gång vid 3-halv 4 sådär. Och idag hade jag körlektion 20 över 1 och sedan vandrade jag och Johanna runt lite i Kungsbacka och åt på McDonalds bland annat. Sedan blev det väldigt mörkt på hilmen så vi bestämde oss för att åka hem, jag till Fjärås och hon tog bussen hem till sig.



Det började regna kort efter att denna bilden togs..

Postat av: Frida

Fest hos Mange är nog det sämsta jag någonsin lyssnat på. Utan krydd!

Var tar du körlektioner och kunde du köra bra när du började?

2011-07-05 @ 18:13:15
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har inte hört fest hos mange-låten än! Hur coolt är det att jag har lyckats undvika den?

2011-07-05 @ 23:50:39
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-