Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Go Mustangs!

Min första fotbollsmatch avklarad, hade kul även om jag var jättetrött. Men det var roligt, en speciell känsla, tog bilder och filmade lite med för att ni skulle få se! Och vad jag har hört än så länge i skolan så suger vårat fotbollslag men idag vann dem minsann. Navy, Orange and White! Go Mustangs!


Tiffany (även känd som Cho Chang) och Jackie!



Titta det är Emma (även känd som Rutabaga) som speglar sig !


Caroline !



Okej, orkade verkligen inte redigera så ni får leva med att jag är bättre på stillbilder än video. Men det var för att ni skulle få lite mer känsla, jag borde lära mig att filma bättre. Eller bara orka redigera, jag vet inte. I alla fall, här är lite från matchen.


Det är en del i mitten när bandet spelar, det är ett långt klipp, men om det blir långtråkigt tar det slut ungefär 2.33 eller något sådant. Woho. Nu ska jag sova.

Postat av: Dagge

Rutabaga? Say whaaat? Whyy..? ^^

2010-09-17 @ 07:16:47
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

EMMA KAN INTE DU BLI CHEERLEADER!?!?!? :D jaaaa!!! haha

2010-09-17 @ 10:52:21
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-