Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Efter 3 veckor i USA har jag lärt mig:

1.) Att det finns 100-tals olika snabbmatställen jag inte ens hört talas om.

2.) Att alla som "är något" har en Batman/Spiderman/Superman/Dora/Svampbob ryggsäck i skolan.

3.)
Att det är verkligen speciella bord i Cafeterian, bord med tjockisar som äter bara kakor och muffins, bord med anorexiabarn som inte äter någonting, bord med asiater, bord med fotbollsspelare osv..

4.) Att om man är utbytesstudent behöver man inte göra allt i skolan, dock räcker läxorna till att sitta uppe i timmar. Stackars människorna som faktiskt har alla läxor. Mycket läxor i USA.

5.) Att Amerikaner är ovanligt trevliga och snälla.

6.) Att uppskatta Sverige mycket mer än jag någonsin har gjort.

7.) Att det finns hur mycket kakor, muffins, donuts och sockerfyllda bakelser som helst. Hur många olika kombinationer som helst. Ni kan inte ens tänka er. Men jämfört med Sverige så finns det inte ens en tredjedel av alla olika godissorter.

8.) Ordet Dude används ofta i Texas. Så som ordet Y'all.

9.) Det viktigaste är att ha en stor TV, vara smal och solbränd.

10.) Silly Bands är en stor modegrej bland ungdomar. Helt galet, folk har över 500 stycken. Jag har samlat på mig 3 stycken och jag vill inte ha så många mer, det räcker liksom.

Och för att förklara den sista, sillybands är plastarmand, ser ut som korviga plastarmband när man har på sig dem och när man tar av sig dem så föreställer det något.



Här är mina 3:


Chilin, som vi köpte på Chilis, En pirat (som lyser i mörkret, ooh) som jag fick av Jackie och en dinosaurie som jag fick av Emily.

Här håller dessa band på att ta över världen, om de kommer till Sverige, haha snälla låt dem vara. Det är bara sjukt och galet hur mycket folk tävlar och hur många olika former det finns.

Postat av: Dagge

Hahaha har hört talas om dom banden^^ Cooolt med en chili! :D Chilis in my ♥

Hahaha Emma.. Du får inföskaffa dig en Svampbob väska så du också "blir något.." hahahha!

Ja trodde bara att speciella bord fanns i filmen.. Coolt att de är på riktigt.. haha ^^

Amerikaner♥

2010-09-08 @ 07:10:05
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, sillybands. Vad... Silly (; De liknar sånna där band man samlade i trean. Kommer du ihåg ? Jag hade typ hundra stycken.

2010-09-08 @ 07:33:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

tänk om de va så med ryggsäckarna här.. jag skulle varit den populäraste som fanns!! och en sak till, y'all är coolt som fan. och juste, hahaha cafereriaborden är BARA knäppt, men samtidigt coolt, men ganska dumt, och ironiskt.. haha pus

2010-09-09 @ 10:29:57
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Milding

Har sett dem i Sverige!!!

2010-09-09 @ 22:49:31
URL: http://smilding.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-