Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

young love is innocent

HEJ. Jag sitter här, dricker mjölk och äter ost till ljudet av musik och regndropparna som slår mot rutan. Jag har inga läxor och ingenting jag behöver göra. Känns skönt. Imorgon är det en speciell dag i skolan som går ut på att man ska ha en tröja med sin favoritartist på. Kruxet är att jag inte har någon favoritartist men vill ju vara med i det hela sammanhanget, så jag får hitta på något helt enkelt.
Idag blev jag intervjuad för "Mustang Report", som är ett litet nyhetsrepotage som alla klasser i hela skolan ser varje torsdag. Att prata och inte se helt borta ut samtidigt är svårt, speciellt när man står ute i regnet och det står 5-6 amerikaner bakom kameran på andra sidan som ställer snabba och svåra frågor. Haha. Får blunda på torsdag tror jag.
Annars? Jag vet inte, jag får ta och börja köpa julklappar snart tycker jag, för vad jag har hört så tar det längre tid att skicka paket till andra sidan världen runt jul.
Och Håkan Hellström gör mig glad, tror det var allt. Jag lär väl höra av mig annars. HEJDÅ.

Postat av: frida

Ha en Håkan Hellström-tröja på dig! Både Å och Ö :D

2010-11-02 @ 23:03:58
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Men jag har ingen :(

2010-11-02 @ 23:06:12
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

TA EN JONAS ELLER JB TRÖJA! :D Amerikaner gillar sånt(y'

2010-11-02 @ 23:56:29
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-