Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

här va de fest

Oj, haha, jag skrattade nog så mycket under den sista meningen i förra inlägget så att den knappt går att läsa. Men de får ni leva med.
Jag kom precis hem från Olivias fest, där jag stannade kvar. Hon lovade ju tårta så det var inte så svårt att övertala mej, hehe. Det blev också kött & potatis. Möms.
Men innan det så började dagen faktiskt med att jag och johanna åkte hem till Olivia, vi träffades lite innan huset där jag var tvungen att leda moppen den sista biten för att vi inte skulle bli uppäkta. Inte för att hon någonsin upptäcker mej när jag kommer hem till henne annars och tutar som en galning men men, vi tog den säkra sidan idag.
Vi kommer in genom dörren, och möter Olivias mamma som var lika glad som vanligt. Hon berättade att Olivia var i duschen så vi gick in på hennes rum och väntade. Vi tände Ljuset på muffinsen och la presenterna på bordet.
Sedan när vi hörde henne komma så gömde vi oss bakom sängen och inväntade en Olivia i handduk.
Haha, och där kom hon, chockad och stod stilla tills vi inte kunde hålla oss för skratt längre. Då hoppade vi fram och hon öppnade presenterna, helt blöt, haha. Det verkade som om hon gillade armbandet och klänningen. De va ju skoj =)

Sedan hoppade vi i poolen och badade tills tårna blev skrynkliga och vi fick russin i håret (hahaha). Mysepyse, och sedan åkte johanna hem och jag stannade och partajade med Olivias släkt. Haha, jag kan bara säga att de kan göra roliga miner och kasta i varandra i poolen fint.
Sedan blev de tårta som sagt och sen var jag tvungen att åka hem. Men hindrar det mig från att ha skoj, nejdå, jag satt och sjöng för full hals medans jag åkte mot den fina solnedgången.
 

What a beautiful world..

Postat av: Olivia

haha <3<3

russin i håret XD

2009-06-30 @ 10:23:49
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-