Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

johanna-time

Och ni kan kanske lista ut vad det betyder?
Nej, jag ska inte åka till Johanna nu, hon tränar, men jag tänkte berätta om min dag hemma hos johanna, eller några timmar åt minstonde.
Vi gjorde det vi brukar göra, lagade mat och tittade på tv. Men den här gången så var det något annorlunda som hände. Vi gjorde en sallad, alltså inte färdigmat eller mackor!

Här har ni receptet i 3 enkla steg:
1. Ta fram en glasskål.
2. Ta fram alla diverse grönsaker du kan tänkas ha i ditt kylskåp (om du har nåt) och hacka ner det i en skål.
3. Sedan tar du kyckling och blandar i det, färdigt att ätas. Om ni nu då inte vill ha tallrikar att äta det på, i det fallet så tar ni fram tallrikar och slevar upp salladen, vill ni vara ännu mer fisförnäma så kan ni ju ta en sked eller gaffel att sleva upp med också.

Emma och Johanna goes nyttigt!


okej, glöm det jag sa..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-