Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Timing is everything

Jag ligger här i sänder, snörvlar som en... jag vet inte vad och hostar snart ut min hjärna. Önskar att jag var så rik att jag kunde snyta mig i mina Australienska dollar som ligger snällt bredvid mig och väntar på att få åka till Australien på måndag. 

Bra timing där basillerna. Minns inte sist jag var sjuk ens, typ vintern 2012? Kanske. Eller var det 2011? Det var i alla fall flera år sedan och NU väljer min kropp att kollapsa och bli sjuk? Dålig stil kroppen, dålig stil! 

Här är två som är taggade för måndag i alla fall! (Jag är såklart också det, men just nu vill jag bara sova bort denna huvudvärk, hejdå). 

Postat av: Frida

Jag har varit förkyld varje gång jag flugit. (Inte så många gånger, men ändå).

2014-03-06 @ 14:03:02
Postat av: Anonym

Den veckan jag var i Turkiet så var jag superförkyld halva tiden. Det går bra (:

Svar: Hoppas det!
Emma

2014-03-06 @ 14:06:21
Postat av: Frida

Båda var jag.

2014-03-06 @ 14:59:52
Postat av: Johanna

Krya på dig!!!

2014-03-06 @ 23:07:39
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-