Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Today

Idag var det ett år sedan jag tog studenten. Tiden går superfort, fast det känns ändå väldigt avlägset. Här är de två favoritbilderna på mig från den dagen. 

På bild 1 ser vi mig efter champagnefrukosten när jag försöker äta en bubbla. På bild 2 ser vi Mig efter flaket, hemkommen och har fått min första studentpresent från Johanna och Olivia i form av cheeseburgare. Så lycklig. Haha. 


Postat av: Johanna

världens goaste tjej <3

2014-06-06 @ 00:49:36
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-