Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Så mycket bilder, så lite tid

Sitter på mammas jobb och skriver ut bild efter bild efter bild som skall skickas in till respektive skola som jag förhoppningsvis kommer in på i höst. Håll tummarna för mig! 


Postat av: Frida

Håller alla mina tummar (två)!

2014-01-28 @ 17:04:39
Postat av: Frida

När får man besked?

Svar: Juni-juli någon gång så får hålla tummarna länge! ;)
Emma

2014-01-28 @ 17:04:54
Postat av: Pappa

Jag håller mina två ska fråga några andra om de kan hålla sina också !!!

2014-01-30 @ 10:36:43
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-