Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lista: Mitt 2013

Är kanske lite sent ute med en sån här lista, och brukar inte göra dem men tänkte Why Not. Så här är min 2013-lista på vad som hände och vad jag gjorde under året som varit. Enjoy. Mitt 2013:
 


Vilka länder besökte du?
Sverige (nähä?), Sydafrika, Usa, Spanien (Gran Canaria), Danmark, Norge, Grekland, Storbritannien.

 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?

Studenten 5 juni. 

 

Bästa kärleksögonblicket?
När Philip sa att han älskade mig, var så oförberedd och blev så glad.

 

Bästa glädjeögonblicket?
Oj svårt, det finns många. Men de mest speciella är nog flaket på studenten, min 20-årsdag då jag fick vara med alla som har en speciell plats i mitt hjärta samt att efter över en vecka i Sydafrika utan att se lejon se två lejon på bara ca 10 meters avstånd. Det var en känsla. 

 

Största misstaget? 
Slutade tänka på vad jag åt, spenderade mycket pengar på onödigt. 

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bet sönder en tand på en polkagris i somras, har fortfarande inte lagat den. Men annars har jag hållt mig frisk!

 

Bästa köpet?
Fullformatskamera och resor. 

 

 
 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat antagligen. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
 Fick börja jobba med fotograferandet mer seriöst, sena kvällar med vänner och vardagskärlek.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Litat på mig själv och vågat lite mer.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Oroat mig över saker jag inte kan påverka.

 

Hur tillbringade du julen?
Med familjen hemma i Fjärås.

 

Blev du kär i år?
Ja! Superkär. 

 

 

Favoritprogram på TV?
Kollar inte så mycket på TV men Breaking Bad, Game of Thrones och Supernatural har det ju blivit en del.. 

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag brukar inte hata så mycket, men nej, det är nog snarare tvärt om i så fall!

 

Bästa boken du läste i år?
Vet inte ens om jag läste någon bok. Så dåligt av mig. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag vaknade av en Johanna som stor i dörren med en kladdkaka med 20 ljus i, och åt middag på Jensens Böfhouse, sedan gick jag ut i Göteborg med mina närmsta vänner. Hade en superkväll. 

 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag ångrar inget, lär mig bara av de misstag jag gjorde. 

 

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så mycket nya människor känns det som, men det får i så fall bli Philip, och hans vänner, samt lite extravänner från Stina och Elsas sida som jag täffar ibland. 

 


Postat av: Olivia

Denna snor jag!! :)

2014-01-15 @ 05:17:06
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-