Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej svej

Idag har jag inventerat hela dagen på jobbet så jag har bara massor av siffror i skallen. Imorgon är det upp 7 igen för att åka iväg och inventera 8-18. Yay. Hoppas ni alla får en trevlig fredag och om ni är lediga: NJUT! Nu skall jag strax krypa till kojs (säger man så?) och somna. 
 
Det är så typiskt att det skall regna hela dagen och sedan när man vill sova till regnet smattrandes mot rutan så slutar det. Aldrig får man som man vill med moder natur. 
 
Gammal bild på mig och Philip när vi blåser bubblor i en fotostudio i somras. Tror Stina tog bilden. 

Postat av: Frida

Har du ändrat rubriken?

Svar: Haha ja. Tänkte att det skulle vara du som märkte! ;)
Emma

2014-01-03 @ 15:47:31
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-