Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Godnatt

Tänkte somna framför Scrubs nu efter en lång dag. Hade mitt första pass som dagisfröken idag och jag hoppas innerligt att man vänjer sig vid ljudnivån. Annars var det jättekul, jag tycker barn är roliga, även om de gissade på att jag var 56 år när jag bad dem gissa hur gammal jag är. Haha. 

Förmodligen blir det dagis imorgon också så det är dags att somna för min del nu. Det ser btw ut som att jag bara har 1 och ett halvt ben på bilden. Typ. 


Postat av: Frida

Vilket dagis?

Svar: Jobbade på Björkris igår, men ligger i vikariepoolen och de behöver folk varje dag så hoppar runt bland dagis.
Emma

2014-02-12 @ 09:22:34
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-