Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Alla hjärtans dag!

Idag har jag hängt med fina Emmy hela dagen och vi har fotat, druckit te, snackat skit och fixat håret. Det var kul! Sedan åkte jag hem till Philip och kom precis före honom så att jag hann ställa upp hans present innan han klev innanför dörren. Så jag går emot strömmen lite och lägger upp vad jag gav i alla hjärtans dag present istället för vad jag fick! För jag har världens mysigaste kille ändå. Och vi har precis ätit klart vår ryggbiff med bea och potatisgratäng. Nu blir det efterrätt och film! 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-