Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

12 April är ingen vanlig dag...

Idag är det den 12 April vilket betyder att min pojkvän fyller år. Det som suger är att han är i Sverige och inte här i mina armar. Men jag har byggt upp ett "litet" kollage med några av alla bilder på oss. Ett sånt där mystöntigt kollage med massor av kärleksbilder. Men man blir väl lite mystöntig när man är kär! 
 
 
Älskar att bara vara mig själv med dig! Du skall få massor med födelsedagspussar när jag kommer hem, för åh vad jag saknar dig! Pusselipuss puss puss! Älskar dig!

Postat av: Olivia

Pusselipuss från mig också phillelille! Jag tar om tösa din sålänge <3 :)

2014-04-12 @ 07:33:18
URL: http://heartman.blogg.se
Postat av: Annika

Trycker på gilla-knappen :)

2014-04-14 @ 22:19:24
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-