Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det går bra nu

Vi bestämde oss för att gå ut igår, för vi hade blivit så trötta på att vara fast här och lite småledsna för att vi börjar vår dykkurs idag egentligen. Och den är i Cairns och vi är 12 timmar därifrån. 

Så vi köpte 4 liter vin i en box som vanligt. Den kostar 12 dollar (73 kronor) och brukar hålla två (galna) utekvällar. Igår drack vi upp hela. 

Sååååå.... Just nu mår vi ganska dåligt och vi har precis ätit upp vår frukost (McDonalds) och Olivia sitter bredvid mig och suckar och stönar och jag funderar på att gå och lägga mig igen. 

Vet inte ens varför jag skriver detta, det är ganska pinsamt haha! Men här har ni en bild. 

"Duckface" på hostellrummet. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-