Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hallå i stugorna

Idag är det onsdag, och jag skall strax springa iväg på ett möte med en foto-kund. Väldigt snart faktiskt, så jag måste skynda mig! Haha. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag, jag har kört Philip till jobbet och ätit frukost med honom där, sedan har jag suttit vid min dator och redigerat lite foton som jag tog igår bland annat. Vi får se vart denna dagen leder! Eller ja, jag vet redan att den kommer leda hem till Olivia senare idag, men det blir mysigt! Vi hörs vänner! Här kommer en puss/duckfacebild till er. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-