Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det blev inget Idol

Philip ringde mig 19:56 och frågade om jag ville hjälpa till att bygga upp hans och Felix butik vid Optikkällaren bredvid Kungsmässan. Det öppnar imorgon så kom hit och laga era telefoner, om skärmarna har spruckit! 395kr för IPhone 4 och 4S skärmar, så långt lagret räcker, med start imorgon. 
 
Nu har jag städat och packat upp grejer i typ en timma här nere, det börjar bli fint! (Och ja, jag tog med mig mina popcorn ner). 
 

Postat av: Mamma Anna

Vad hände med pluggandet? Hälsa Philip lycka till inför imorgon. Kramar

2013-09-20 @ 22:17:51
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-