Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Världens knäppaste morgon

Efter en superrolig och mysig kväll igår så vaknade jag upp till världens mest konstiga morgon. Okej kanske inte men det var konstigt, och jobbigt. 

Jag och Philip skulle iväg och jobba, men vi kom inte så långt för det var totalt stopp på landsvägen pga av en olycka. Precis där som jag har varit med om en olycka med. Så flashback-känslorna var inte att leka med. Men det såg ut som att människorna var oskadda i alla fall, så då kunde jag slappna av lite. 

Sena till våra jobb så hörde vi av oss till respektive arbetskamrater och nästan på jobbet fick jag reda på att ingen av oss som skulle jobba hade nyckel (jag har inte det eftersom att jag är timanställd), så det blev direkt hem igen och hämta extranyckeln och tillbaka igen. Bara för att bli vittne till en till bilolycka utanför jobbet. Men det gick betydligt bättre för dem. En svensk och en italienare som körde lite snett i rondellen. 

Nu skall jag slappna av lite. Haha. Hejdå. 

Postat av: Frida

Var den första olyckan PRECIS där vi voltade?
För mamma känner en som var med i en bilolycka idag vid korsningen där man åker in till myravägen. Tror i alla fall att det var där. Hon visste inte säkert.

Svar: Nej detta var precis där vi voltade. En vit och en grå bil
Emma

2013-10-12 @ 12:32:11
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Frida

Shit. Får fråga mamma om fler detaljer. Måste ju varit hennes vän. Två bilolyckor i fjärås samma morgon? Verkar skumt

2013-10-12 @ 17:55:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-