Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Today

Idag började med att jag var i Göteborg klockan åtta på morgonen och fotade golv. Det gjorde jag i både Göteborg och Mölndal tills klockan blev runt tio (alltså bilderna är till ett företag, så ni inte tror att jag brukar fota golv tidigt på morgonen i vanliga fall). Sedan åkte jag till Scandinavian Photo och shoppade lite. (klicka här för att se vad jag shoppade)
 
Efter det var jag på Yoga med Olivia och hennes mamma i Göteborg och sedan åkte vi hem till Olivia och åt lunch, som Johanna även kom och joinade på! Trevligt. Sedan kollade vi på X-Factor och mös en stund och nu är jag hemma och ska kolla på Breaking Bad... Eh jag menar jobba och plugga såklart! 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-