Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tja tja bloggen

Alla hälsar mig trevlig helg på jobbet idag men jag tycker inte alls att det är så trevligt. Skall jobba imorgon med, och på söndag har jag ett fotojobb (vilket är kul, men fortfarande jobb). Så först på måndag blir jag ledig. Woho! 


Postat av: Frida

Det är ju dock fortfarande helg, fast du jobbar. (:

Svar: Ja fast den är inte lika trevlig. :)
Emma

2013-10-18 @ 16:28:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Mamma Anna

Pappa undrar om du har boxats? Kram

2013-10-18 @ 18:58:03
Postat av: Olivia

Helt upp och ner! Ibland är de skönt att ha helg när alla andra jobbar dock, inte ha pressen att göra så mycket, och om jag känner dig rätt så kommer du kolla på breaking bad och äta popcorn/bacon på din "helg" ;) <3

2013-10-19 @ 15:06:24
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-