Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Chalmers

För ungefär exakt ett år sedan så var jag på Chalmers Halloweenfest, vilket var SÅ KUL. Jag var Jokern och satt precis och kollade igenom bilderna för att få inspiration till vad jag kan vara detta året. Men har noll idéer!! Kom gärna med förslag, för nästa helg är det Chalmers som gäller iår igen. Här kommer lite bilder från förra året för att jag tyckte att de var lite roliga. 


Postat av: Olivia

hahahaha galet kul! Bilden på dig på tåget <3
Va Miley cyrus - alla kommer la typ vara det i år.. Nej men jag ska se om jag kommer på något! Kanskeeee.. Vettefan… Återkommer

2013-10-25 @ 01:24:04
URL: http://heartman.blogg.se
Postat av: Johanna

ska kolla ikväll om nån är utklädd till nåt kul på skolan! :)

2013-10-25 @ 08:13:14
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-