Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nattinlägg

Det blir mörkt typ klockan 4 på eftermiddagen nu, vilket gör att man blir hur trött som helst. Ändå har jag inte gått och lagt mig än hehe. 
 
Idag (onsdag) har jag fixat lite inför utställningen på måndag och hängt med dessa två på Kungsmässan. Eller mest Johanna för Alex åkte nästan när jag hade kommit dit. Det var kul! Skönt att komma ut lite. Det blev inget gym idag men jag har istället sökt två stycken extrajobb (jag behöver ett litet jobb, har ju inget att göra!). Håll tummarna för att jag hittar något! Godnatt nu! 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-