Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jobb jobb jobb

Det blev en väldig omställning denna veckan från föregående veckor då jag knappt har gjort någonting och nu jobbar jag helt plötsligt varje dag. Känns bra faktiskt, behöver komma ut lite och på jobbet träffar jag ju nya människor hela tiden. Butiksjobb passar mig bra. Även om det finns många jobbiga och elaka kunder så är det ju faktiskt oftast trevliga människor. 

Har satt upp julbelysningen i butiken idag också. Myspys. Första advent på söndag, hur fort går tiden på en skala superfort till superduperfort? 


Har haft mascaran i fickan hela dagen och tänkte sminka mig lite lätt när jag kom till jobbet vid nio men glömde det, och nu känns det bara onödigt när det bara är två timmar kvar! Folk får stå ut med att jag ser ut som 16 idag. 

Postat av: Thilda

Tiden går superduperalldelesförfort asså, saknar dig finis!

Svar: Ja!! Jag saknar dig ❤️
Emma

2013-11-28 @ 17:40:07
URL: http://thildazimmergren.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-