Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag går inte isär när jag går med dig

Tjabba tjena alla som är vakna (för jag antar att ni inte läser min blogg i sömnen). Efter fotorundan imorse så åkte jag hem till Johanna och vi såg på Känn Ingen Sorg, som var väldigt bra tycker jag. Och man blev sugen på at lyssna på Håkan och titta upp mot stjärnorna en sommarnatt. Nu är det ju lite kallt för att ligga och titta på stjärnorna uppe i skyn. 
 
Annars? Jo jag har redigerat massor med fler bilder. Har varken gått igenom alla från igår elleridag så ligger lite efter i mirr redigerande. Men här är några bilder på Stephanie från igår, vill ni se fler bilder klicka här
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-