Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Gårdagens shopping

Igår öppnade "nya" BikBok på Kungsmässan och jag tog mig ett varv i den nya fina butiken! Fick med mig lite julklappar till och med, samt en svart blus och ett guldigt linne till mig själv. Det var 30% i hela butiken så då tycker man ju att man tjänar så bra på det. Haha. Men jag fick med en liten "goodiebag" från The Body Shop när jag handlade och även ett presentkort på 100 kr. Score. 
 
Bilderna blev extremt röda såg jag nu men orkade inte göra något åt det!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-