Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Falukorv och sånt

Hej onsdag. Livet som halvt arbetslös är inte så sjukt intressant som det kanske verkar. Jag gör inte så mycket på dagarna. Idag har jag kollat på typ sju avsnitt av Modern Family, ätit en hönökaka me skinka, försökt fixa mitt internet i över en timma, hämtade Philip, han fixade internetet på två sekunder, och nu skall jag äta falukorv. Så roligt liv. Har inte ens någon bild att visa för er. Skall bli roligare, lovar. 

Postat av: Johanna

för att göra ditt liv lite mer intressant:
Ses på lördag? :D
fast du jobbar va? jag jobbar 15-20 kom jag på precis. doh. fast efter kanske?
Eller vill du ses på måndag?

Svar: Haha JAAA gör mitt liv intressant! Jag jobbar ej på lördag men skall ut på fredag så i så fall efter att du jobbat ;)
Emma

2013-11-06 @ 20:19:05
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-