Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bjuder på lite nostalgi denna tisdagskväll


I slutet på årskurs nio, på Brännö.

Johanna och Olivia slåss bland norrmän, en klassiker. 


Sötaste Sara som alltid vann på Liseberg.


Hittade denna bild, tror den är tagen uppe i Jämtland 2009, väldigt fint i alla fall.


Min familj och Johannas familj åkte till Gotland en vecka den sommaren, hittade den här bilden och skrattade.


Jag vet inte.


Hahaha. Johanna och Olivia, varför satt vi såhär mitt i Kungsbacka? 16 år gamla, så coola. 

Söta, Emmy och Thilda på skolavslutningen 2010, efter första året på gymnasiet.


Olivia och jag ligger på golvet och dör. 2010 eller 2009.. minns inte? 

Jag flyttade till USA, Texas mer exakt, och jag hade ett stort fluff. Förstår nu varför min amerikanska familj i hemlighet kallade mig "Hairgirl" när de först valde ut mig. Fick veta det senare.


Några dagar efter att jag fyllde 18 år, var på en "Drive-in Movie" med några kompisar i Dallas. 

På Johannas 18-årsdag gav jag och Olivia henne en tårta gjord av ostkorv. 

Postat av: Stina

Jag vill också ha en tårta gjord av ostkorv när jag fyller år;) hahah

2013-11-12 @ 19:39:15
Postat av: Johanna

BÄSTA tårtan.

2013-11-12 @ 23:09:22
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Olivia

Hahaha asså åh, vilka bilder! Ja, varför satt vi så i badhusparken? Det bästa var att ingen av oss hade någonting att göra så vi möttes där.. Sen stannade vi där, sen åkte vi säkert till Liseberg, haha!
Tror den bilden på dig och mig asgarvandes på golvet är från samma dag faktiskt, så 2009? Allt hände fan då, vilken jävla sommaren, eller inget? Haha, vi skapade iallafall de sommarminnerna from scratch..
Johannas tårta <3 var det då vi sprang runt på hela hennes gata och letade efter tändstickor?
Haha söta och små Emmy och Thilda var! Och första bilden, herre min skapare.. Bilden med norrmännen kommer alltid finnas med, haha..
Nu skrev jag typ två sidor om en massa bilder.. Varför? FÖR ATT JAG SAKNAR DIG DIN MUPPPPP

Svar: Hahaha! ❤ Jag saknar dig!!
Emma

2013-11-13 @ 03:09:26
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-