Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

What do you want?

Det var en tavla i paketet för er som undrade. En utav tre beställda tavlor, tänkte att jag visar dem när de har kommit allihop och är upphängda så att man får se helheten.

Annars? Nej inte så mycket. Jag fotade Sara förut efter att vi fått till en "Lilla My-frisyr" på henne. Det ligger ett par bilder på fotobloggen (ni kan nu klicka på "min fotoblogg" längst upp i menyn också, uppdaterar där 4-5 gånger i veckan i alla fall och länkar det inte alltid så att ni vet om ni är intresserade).

Nu ska jag strax sova. Godnatt världen.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-