Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Suck

Min projektrapport är fortfarande inte klar och jag missade helt att gymmet stängde åtta istället för nio som det brukar (eller kanske ska säga brukaDE, för har inte vart där på ett par veckor nu). Så straffar mig själv med att jag ska gå dit imorgon på morgonen då jag egentligen har sovmorgon.

Har redan lite ångest. Men nu ska jag fortsätta med rapporten. Eller ja...


Postat av: Frida

Grodan är nog jag

2013-05-13 @ 22:10:51
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Johanna

tänk på känslan du har när du är klar på gymmet. lite nöjd med sig själv är man allt (om man faktiskt har tränat bra dvs. haha), det brukar hjälpa mig när jag är otagg :) <3

2013-05-13 @ 23:22:42
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-