Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ombytta roller

Idag var jag på fotohumör och frågade om min syster ville följa med ut och stå modell. Hon vägrade och det slutade med att jag fick stå modell och hon fotograferade mig istället. Lilla fotografen Sara Grann nio år. Jag lade upp en utav bilderna på fotobloggen än så länge. Kommer nog fler i helgen när jag får tid och vilja att redigera lite. 
 
Klicka här för att komma till fotobloggen!
 

Postat av: Emelie

Lite kul att byta roller ibland ju! :)

2013-05-03 @ 22:46:09
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Anki

Jag har lärt mig att dricka kaffe i år och jag har varit vuxen ett tag innan. Dock dricker jag bara kaffe med massor av mjölk eller ännu hellre kaffe med massor av mjölk och choklad.

2013-05-04 @ 21:23:33
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-