Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Känner mig naken

Ja, idag lämnade vi in skoldatorerna, vilket kändes lite jobbigt tyckte jag eftersom att det är den enda datorn jag använt dagligen detta läsåret. Fast mest kommer jag sakna Photoshop CS6 som jag hade på den datorn, och nu har jag inget Photoshop alls vilket gör mitt liv svårt att leva känns det som. 
 
Annars har jag inte så mycket att skriva om, sitter och kollar lite serier och sådant som jag ligger efter med och skall tvätta fönster. Annars har det inte hänt så mycket mer intressant.. Tog en ny Polaroidbild igår, lade upp bilder på den på fotobloggen om ni vill se. Om inte så är jag färdigskriven nu så hejdå. Vi hörs när jag har något mer intressant att berätta. 

Postat av: Frida

Jag älskade skoldatorn, men visste att jag skulle få lämna tillbaka hen(om) så gjorde slut ganska fort. Använde hen(om) bara i skolan. Då var det lättare på studenten.

Du kan komma hit och tvätta mitt fönster också om du vill. :DDD

2013-05-30 @ 16:41:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-