Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Home again

Så den Danska flickan tog hem segern i årets Eurovision. (Grattis Malene om du läser detta).

Jag såg på kalaset med Johanna, Olivia, herr popcorn, fru chips och några andra vänner. Det var kul. Vi gick från taggade till trötta till jättenervösa till taggade till OMG Loreen är så bra till wtf is this till KAN MAN RÖSTA PÅ SARAH DAWN FINER? Typ. Sverige får godkänt tycker jag, som värdland. Jag var lite nervös faktiskt måste jag erkänna.

Nu skall jag sova! Imorgon väntar nya äventyr. Kanske ett födelsedagsbarn? Vem kan det vara?

Detta var den enda bilden jag tog ikväll. Ett erbjudande på ICA Maxi imorgon (gäller BARA imorgon). Så passa på!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-