Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej hej

Hej bloggen, idag har jag ätit. Och ätit och ätit. Jag åt frukost hemma, sedan åkte jag och var i skolan i två timmar (1 timma gick åt till att äta lunch). Sedan åkte jag till Kungsmässan men Stina en stund och vi spontanköpte mjukiströjor och shorts. De var så mjuka att vi dog. Efter det träffade jag Johanna och Olivia och vi satt på Tullen i någon timma, och nu sitter vi på Karma. Haha. Strax skall jag iväg och träffa Stina och Ryssen och äta igen. Haha. Kanske bara köper något att dricka..

Här är en bild på mig i mina nya mjukiskläder. Sån där provrumsbild, bjuder på den.


Postat av: maja

Vartifrån???
Jag vill ha tröjan!
Supersnygg

Svar: Haha :) Köpte det på Gina Tricot!
Emma

2013-05-15 @ 22:05:51
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-