Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Torsdag

Imorse traffade jag och Stina min kompis Medina som jag hangde en del med nar jag bodde har for tva ar sedan. Vi at glass (ingen utav oss tre gillar egentligen glass men Yoghurtland var stangt). Har ar en bild pa mig och Medina som Stina tog, vi hann inte umgas sa lange for att hon skulle ivag och jobba tyvarr.
 
Jag vet att jag inte kollar in i kameran men vi tog typ 10 bilder och det var antingen jag eller Medina som inte kollade in i kameran och ni vet redan hur jag ser ut sa det blev den har bilden.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-