Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tisdagsångest

Idag hade jag lånat ut min bil till Johanna så jag fick ta bussen till skolan, vilket var längesedan sist. Väl där hade jag historieprov (industriella revolutionen, och ja, förtär lika tråkigt som det låter). Men jag tror att det gick okej, med tanke på att jag inte varit med på någon föreläsning om det.

Efter skolan så satt jag en stund på stationen tills Johanna kom tillbaka med min kära bil och jag körde hem. Nu sitter jag här och har kollat på nya How I Met Your Mother och skall ägna resten av kvällen åt att skriva min projektrapport. Längtar redan.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-