Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu blir det hårda tag

Nu måste jag ta tag i mitt liv på lite mer än en vecka. Jag har en hyfsat lång lista på saker jag skall göra, men det viktigaste på den listan är att jag måste göra klart mitt projektarbete samt hitta och söka in till eventuella skolor till nästa år. Om någon har ett bra tips på en eller flera skolor/utbildningar (efter gymnasiet) som har med fotografi att göra så kom gärna med de tipsen, för jag är inte så himla bra på att leta. Jag tänkte inte att ni skulle sätta er ner och leta åt mig utan om du känner någon som läser det eller gör det själv och det känns bra så hör gärna av dig. 

Skoj skoj. Min väska kommer snart också meddelade Landvetter mig precis. Skall bli skönt! Så inte all shopping var i onödan.


Postat av: julia

många skolor är försent att söka 2013 nu :o Sökte göteborg yrkeshögskola - foto. Kolla upp datum :)

2013-03-21 @ 02:14:17
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-