Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej från Gran Canaria

Imorse var jag inte så pigg och glad (bild 1) men sedan såg jag detta lilla russinpaket (bild 2) och hon på paketet verkade så skön, glad för ingenting liksom. Så då blev jag lite gladare. Eller det var vad jag intalade mig själv.

Nu är vi i alla fall på hotellet och har legat i solen vid poolen och kollat ut över havet i ett par timmar redan. Rätt gött liv ändå. Nu ska vi snart äta massor av mat för det är all-inclusive som gäller hela veckan. Kommer rulla hem nästa vecka.


Postat av: Frida

Hahahahahahahahahaha! Hon på russinpaketen<3

Gött med all inclusive.

2013-03-30 @ 20:57:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Johanna

"va e de hon ger dig?" "men det är väl kul när det går bra för andra??"

asså NJUT ditt as

:D <3

2013-03-30 @ 21:05:51
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-