Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fotobok

Både min mamma och Stina har ett tag tjatat på mig att göra en bok av mina fotografier, så för några veckor sedan beställde jag en bok (med bara bilder från 2011) för att se om det blev bra. Jag vet inte om jag har skrivit om det innan men här har ni ett par lite suddiga mobilbilder på resultatet, den blev väldigt fin och dessa bilder gör den inte rättvisa men ni kan ju se på ett ungefär hur den ser ut. Det är ca 40 bilder i den och jag jobbar nu på en bok med 2012-bilder som jag skall beställa när jag har pengar nästa gång (det kan ju ta ett tag). Jag beställde den från Crimson. (Ignorera de andra bilderna som ligger på golvet, de är till ett annat projekt).

 


Postat av: Stina

Blev ju kanon!:)

2013-03-27 @ 13:29:32
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-