Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Första dagen avklarad!

Vi har lite problem med att få skoldatorn uppkopplad till internet (undrar varför, den är ju så grym!..) så jag kan inte lägga upp mina bilder som jag har tagit med systemkameran ännu, inte heller filmerna från igår när jag överraskade alla. Vi ska dock försöka fixa det imorgon så att ni får lite bättre bilder än iPhonebilder som jag tagit på systemkamerans bilder haha. Men jaja, man ser vad de föreställer i alla fall.

Vi åkte och åt lunch på In-n-out förut (hamburgare-ställe typ), och sedan shoppade vi lite. Vi kunde inte hålla oss. Det blev lite kläder och superfina skor (vi dog, VI DOG) (Vi köpte var sitt par i olika färger hehe). Visar bild på dem när vi fått igång internet på skoldatorn. Woho.


Postat av: Mamma Anna

Helt klart mammas dotter! Lite shopping och ett par skor! Kram

2013-03-05 @ 07:48:02
Postat av: Frida

Stina är brun?

2013-03-05 @ 10:45:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-